ситуаційні задачі з охорони праці з відповідями
» Охорона праці. [Змiст]. Ситуаційні задачі для розв’язку виробничих ситуацій. Задача. Визначте коефіцієнти: частоти та тяжкості травматизму, а також їх динаміку, використовуючи дані, наведені у цій таблиці де N – номер варіанту студента. За отриманими результатами зробіть коротке резюме. Методичні вказівки до задачі. 1. Складіть розрахункову таблицю на зразок таблиці. 2. Впишіть номер варіанту і вихідні дані за ним у відповідні графи таблиці.
Навчання з питань охорони праці: працівників та посадових осіб. Ві-дповідальність юридичних та фізичних осіб за порушення законодавства про охорону праці: штрафні санкції, види відповідальності (дисциплінарна, адміністративна, матеріальна, кримінальна). Література: [6, с. 126 – 140; 7, с. 17 – 38; 8, с. 19 – 65]. Робота вважається виконаною, якщо студент самостійно виконав всі підготовчі роботи і підтвердив своїми відповідями необхідний рівень знань теми та самостійно провів експерименти та оформив звіт. 3.2 Робочий план лабораторних робіт. Лабораторні роботи виконуються студентами згідно з робочим пла-ном дисципліни.
Розв’язання задачі. Для відповіді на запитання задачі необхідно порівняти фактичну концентрацію акролеїну в робочому приміщенні, яка утвориться до кінця зміни, з гранично допустимою концентрацією (ГДК) акролеїну відповідно до. ГОСТу 12.1.005-88. Якщо фактична концентрація до кінця зміни буде менше або дорівнюватиме ГДК, то в приміщенні можна буде обмежитися неорганізованим повітрообміном.
Ситуаційні задачі. ⇐ ПредыдущаяСтр 5 из 13Следующая ⇒. 1. При розведенні цитотоксичного препарату трапилася аварія (розбився флакон з нерозведеним препаратом). Дії медичної сестри. Зміст теми(опорний конспект) дивись Навчальний посібник "Основи охорони праці та охорона праці в галузі". Рекомендована література. Основна: В.С. Тарасюк, Г.Б. Кучанська Охорона праці в лікувально-профілактичних закладах. Заповнити табл.1 Заповнити табл.2 Дати відповіді: 1.Особливості використання інструментів у гнійних операційних. 2.Порядок здійснення бактеріологічного контролю. 3.Підготовка персоналу до операції.
Еталон відповіді до ситуаційної задачі № 1. Працівник має право на щорічні основну та додаткові відпустки повної тривалості у перший рік роботи після закінчення шести місяців безперервної роботи на даному підприємстві. Еталон відповіді до ситуаційної задачі № 2. Призначення працівника на роботу протягом двох змін підряд забороняється. Еталон відповіді до ситуаційної задачі № 3. Трудовий спір розглядається у десятиденний термін з дня подання заяви у присутності працівника, який подав заяву, представників власника або уповноваженого ним органу. 3. Робочий час i час вiдпочинку працiвникiв. 4. Охорону працi. 5. Особливостi працi жiнок i молодi. Студент повинен вміти
У навчальному посібнику приведені лекції, питання для самостійного вивчення студентами, методичні вказівки до практичних занять, рекомендації студентам щодо підготовки до практичних занять, тести з відповідями з розділів «Безпека життєдіяльності» та «Основи охорони праці», що допоможе майбутнім фахівцям у повному обсязі вирішувати питання безпеки та охорони праці. Ситуаційні задачі. 289. 10. Безпека праці на транспортних, навантажувальних і розвантажувальних роботах…. 299. 11. Міжнародна співпраця у галузі охорони праці. Директиви ЄС і Конвенції МОП з охорони праці та ступінь впровадження їх в Україні. Гармонізація НПАОП України зі стандартами ЄС… 302.
Активні форми навчання дозволяють актуалізувати набуті студентами теоретичні знання пов язати їх з реальною практикою Робота студента під час вирішення ситуаційних завданьсприяє поглибленому Відповідь на запропоновані ситуаційні завдання повинна бути аргументованою з посиланні на необхідні законодавчі
Розрахувати чисельність служби охорони праці підприємства за наступних умов Рср. Анкор. Задачі з охорони праці для ТЕХ відповіді.doc. Дата. 23.05.2018. Розрахувати необхідний обмін повітря та кратність повітрообміну при перебуванні 18 працівників в приміщенні розмірами А=18 м, ширина В=5 м, висота Н = 5 м Об’єм приміщення А*В*Н = 18*5*5 = 450 куб.м.
2. Математика 2. Математика 2. Праця. 3. Фізкультура 3. Укр. література 3. Німецька мова. 4. Укр. мова 4. Музика 4. Англ. мова. 5. Англ. мова 5. Географія 5. Етика. 6. Охорона здоров'я 6. Виховна година. Задача З. Розклад уроків 8-А класу школи .V» 64. Понеділок Вівторок Середа. 1.Охорона здоров'я 1. Укр. література 1. Математика. 2. Хімія 2. Біологія 2. Укр. література. 3. Математика 3. Математика 3. Англ. мова. 4. Співи 4. Математика 4. Англ. мова. Ситуаційні задачі до розділу 4.
Задачі управління охороною праці. Основними задачами СУОП є: — розробка, прийняття і скасування нормативних актів; — професійний добір; — навчання з питань охорони праці; — експертиза; — атестація робочих місць за умовами праці, паспортизація об'єктів Статус державного нормативного акта з охорони праці може мати тільки той нормативний акт, який затверджений Державним органом управління або нагляду за охороною праці (Держнаглядохоронпраці України). Види міжгалузевих і галузевих актів з охорони праці регламентуються ДСТУ 2293-93. Терміни та визначення
На Студопедии вы можете прочитать про: Ситуаційні задачі. Подробнее Який інструктаж з питань охорони праці вони мають пройти? Яка особа повинна провести інструктаж? Перелікуйте основні питання програми такого інструктажу. 5. Медична сестра (фельдшер) під час виконання внутрішньовенної ін’єкції проколола голкою з кров'ю палець. Які наступні дії повинна провести медична сестра (фельдшер). Дайте відповіді на тестові завдання. Марлеві маски не використовують. А – під час парентеральних втручань. В – під час обстеження на носійство збудників кишкових інфекцій. С – під час взяття мазків з ротоглотки. Д – під час обробки при педикульозі.
Пропонуємо Вам перевірити рівень теоретичних знань з питань охорони праці. Інструкція до тесту. Зверніть увагу! Представлені тестові завдання містять два типи питань: на вибір однієї правильної відповіді; на вибір кількох правильних відповідей. Час тестування 45 хвилин. Для проходження тесту ви маєте 2 спроби.
Тестові завдання і ситуаційні задачі розроблено до всіх тем практичних занять з охорони праці в медичній галузі відповідно до нових навчальних програм із цієї дисципліни. Значну увагу приділено правовим і організаційним аспектам охорони праці; питанням гігієнічної характеристики умов праці медичних працівників, атестації робочих місць; розслідуванню та обліку професійних захворювань, нещасних випадків та аварій у лікувально-профілактичних закладах; гігієні та охороні праці в медичних закладах та виробничій безпеці медичного персоналу.
відповідь: В даному випадку були порушені наступні положення Кодексу РК «Про здоров'я народу та систему охорони здоров'я»: Ст.145. Санітарно-епідеміологічні вимоги. Ситуаційна задача №17. Під час операції у хірурга виникла аварійна ситуація - глибокий укол голкою вказівного пальця лівої руки. Через тиждень хірург випадково дізнається, що пацієнт був з ВІЛ-інфекцією, і звертається в Центр СНІД. Постконтактна профілактика (ПКП) була призначена. 1. «ВІЛ-інфекція та інфекційний контроль: Чи є ризик професійного зараження ВІЛ у хірурга в результаті цієї аварійної ситуації? відповідь:Є ризик професійного зараження, так як пацієнт був з ВІЛ-інфекцією, тим більше лікар дізнався про це тільки через тиждень після уколу.
Комментарии
Отправить комментарий